onsdag 9. februar 2011

Endelig i gang:)

Heisann:)

Da har jeg endelig fått meg blogg. Jeg er desverre ikke kommet helt inn i blogg-verden men, prøver så godt jeg kan. Jeg kommer stort sett til å blogge om interiør som står mitt hjerte nær. Her er litt bilder fra mitt hjem:) Det vil komme flere bilder når jeg har lært meg å ligge til flere bildet enn ett. hehe (flau). Ha en strålende kveld..Klem christine

                                                           Her bilde av sofakroken i stuen min.

5 kommentarer:

  1. Hehe synest du er flink jeg!!!NYDELIG!!!!!! Elsket korset!!!! Bare prøv deg frem så finner du ut av det :-*

    SvarSlett
  2. Kjempe fint :0). Likte veldig godt gardinene dine. Håper alt står bra til med dere. Gratulerer med dagen.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  3. Koselig =) Blir kjekt å følge med deg videre ;O) Klem

    SvarSlett
  4. Heisann:0). Gleder meg til å se mer fra huset ditt. Har en liten utfordring til deg inne hos meg.
    Ha en super kveld.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  5. Gru er ikke den eneste som ikke helt får det til her inne. Jeg er ny her også og har ikke helt fått til alt ennå men det kommer etterhvert. Koselige bilder av ditt hjem. Legger meg til , vil gjerne følge deg : ) Christina

    SvarSlett