onsdag 2. mars 2011

Utfordring

For en stund tilbake fikk jeg en utfordring av kjære http://alfasinteriorblogg.blogspot.com/ som går ut på og svare på noen spørsmål..

4 ting jeg har gjort i dag?

1: levert og hentet min nydlige datter i barnehagen
2: Vasket og ryddet huset til min bestemor
3: Hatt spinning time
4: Slappet av til tid for hjem

4 ting på min  ønskerliste?

1: Stor lykt på til å ha i stuen (selger den på løiten lys).
2: Nytt kjøkken
3: Bobblebad ute
4: Sommer

4 ting jeg liker dårlig?

1: Mobbing
2: Negative mennseker
3: Rekninger
4: Laang vinter.

Jeg var kanskje litt sein med å ta utfordringen men, bedre sent enn aldri?....

Her er ett bilde av den nye lykten min:)


Ha en fantastisk kveld alle sammen:) Christine

11 kommentarer:

  1. Så artig å finne deg her også:) koselig blogg du har:) Tusen takk for hilsen hos meg:)
    Kakefatetet er kjøpt på Skeidar en gang i sommer:)
    Kjempe fin lykt du var fått deg da:)myyye fint Løyten.*drømme*.
    Legger meg til som følger her hos deg:)
    klem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Er rundt og kikker litt på andres blogger.
    Fin lykt du har fått deg..og ei nydelig datter du har.
    Klem Nina

    SvarSlett
  3. Hei!
    Takk for kommentar inne hos meg:)
    Løiten lys har sååå mye fint! Helt utrolig flott butikk. Kjøpte en stearinlyslampe til spisestuen der sist jeg var i Bergen.
    Ha en super helg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei Christine!
    OG tusen takk for hyggelig hilsen:) Veldig deilig å se at jeg ikke er den eneste som synes Tid for hjem har hengt seg opp i en stil.
    Den lykta som du har fått deg var virkelig fin:) Moro med nye bekjentskap her inne. Jeg legger meg til som følger for jeg har lyst til å se mer av den flotte bloggen du har fått deg.
    Håper du har en fin kveld og koser masse med den lille snuppa di:)
    Klem Elin!

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelig hilsen vennen. Lykten var kjempe fin:0). Vi må ta å treffest en dag...Kansje dra på shopping???Jeg begynner igjen i jobb neste uke..gi no en lyd når det passer for deg.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  6. Hei Christine=)!
    Takk for hyggelig hilsen hos meg=). Lykten er rå-lekker!!! En koselig blogg du har=).

    Ha en herlig helg og kos deg masse!
    Klemmer!

    SvarSlett
  7. Heisann vennen.
    Takk for gode ord angående bildeveggen:0). Gøy å prøve noe nytt, og kjempe kjekt at flere syntes det var en god ide.
    Håper alt står bra med alle 4.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  8. Takk for koselig kommentar:)
    lysestakene er kjøpt i Molde i sommer..var inom butikken til Nina i paradiset, gå inn på bloggen hennes (samme navn). Masse lekkert:)

    SvarSlett
  9. Hehe, da er vi to om å ønske oss den benken da. Da bare MÅÅÅ Skeidar få den inn igjen i år også, noe jeg egentlig tror.
    Ha en strålende kveld og takk for at du tok turen innom meg.

    SvarSlett
  10. Heisann!
    Takk for koselig kommentar hos meg! Og kjekt at du vil følge meg videre - velkommen skal du være!!:)
    Gratulerer med ny blogg!
    Kommer nok innom deg igjen for å se hva du finner på:)
    Klem, Janni

    SvarSlett
  11. Venter spent på å se det nye du har kjøpt deg:0). Ha en flott kommende uke.
    Klem Alfa

    SvarSlett